这是我的小小宝箱..专门收藏些心情的秘密..也许有一天我死了。。这宝箱就永远和我埋葬

Monday, June 16, 2008

I'm loving it~~^^



Ho hO Ho~~ finally i see tis Film~~ Alvin & the chipmunks~~ >.< Photobucket..........especially Alvin!!!!!! ehhem! sorry! not the blogger Alvin ~ ^^ but tis film really worth to view it Photobucket & the songs is COOL!!!! i love his voice~!!Photobucket

inside all the songs is kinda classic~ but wif their voice singing ~ is very cute & nice o~~

no doubt from me.....i dy download all the songs le..............=P


I love the charactor MUCH MUCH~~ >.< hey guys~ if u hvnt see yet ...muz see oh~~ is touching tooo......T.T

12 comments:

迷迭香 said...

yes, this movie is really cute ! ^_^

Akira 思胜 said...

哈哈, 这部戏我很早就看了咯... 好好看咯... 特别是他们唱歌又跳舞的时候呢...

Dragon said...

i not yet watch this one. will download and watch lo... hahaha.

stockname said...

a lot of cartoon here. i love it

Bombomba said...

ya, is a very warm story... too bad my little girl donno enjoy the movie, the only thing she know was ultraman -.-...

I like the voice very much too... very special ^^

Piggy said...

Oh....chipmunks...same as the cartoon that I used to see one is it? Loved it.....

Chobits said...

Yupe! Me too! Me too!
I love this movie! I download all their songs already, hehe~
Why you so late only watch ar Anne mui?

1hui麦小慧 said...

woo...i oso watched it alr...their sound reli cute lar!!love it pun...hehe

仔堡垒 said...

i oso havent watch...
the characters r so cute!!
i wan watcH!i wan watch!! ^^

stockname said...

i am a guy

車太炫 said...

車也很想看這部電影啊~上映時都沒機會去看...[>_<]

Anne said...

迷迭香,
is really really cute~ especially his voice~^^ wish can hav as a pet~ >.<

Akira,
ya ya~ i know i'm late leh...but did someone sure hvnt view yet oh~ ^^ Aunty Dragon~~

Dragon,
haha~ muz see oh!! really sweet & cute ^^ i wanna to see it again~cuz when i saw is cantonese version...

Stockname,
hoho~ u also like cartoon oh??

Bombomba,
haha~ maybe tis cartoon not attractive as ultraman to ur little girl~ ^^

Piggy,
ya ya!! the cartoon version i did see b4~ but very long time le...kinda miss it...

1hui麦小慧,
boo woo...not to late la...cuz still got someone hvnt watch eh~ wakakaka ^^


Chobits,
boo...>.< really no time la~ cuz after work TV got drama leh~ after 8.00pm got news~ after news got drama again..after tat sleepy le...how to see ne?? T.T

仔堡垒,
hohoho~~ quick quick watch oh!! really nice oh~! u will love the songs when chipmunks sing it! i promise^^

車太炫,
wah....finally u come to my blog le...TQTQTQ for coming ya~~ ^^

My Blog List