这是我的小小宝箱..专门收藏些心情的秘密..也许有一天我死了。。这宝箱就永远和我埋葬

Thursday, September 18, 2014

## Unconditionally ##

Oh no, did I get too close?
噢不,我是否靠得太近了?
Oh, did I almost see what's really on the inside?
噢,我是不是近得足以窺視你內心真實的模樣
All your insecurities
你缺乏安全感時徬徨的表情
All the dirty laundry
四散在房間的骯髒衣物
Never made me blink one time
我眨也不眨地全看在眼裡,一切都了然於心

Unconditional, unconditionally
全是無條件的,無條件地付出
I will love you unconditionally
親愛的,我會無條件地愛你
There is no fear now
此刻,殘留在心中的恐懼已經褪去
Let go and just be free
鬆開不必要的執著,然後坦率地擁抱自由吧
I will love you unconditionally
我會一直無條件地愛著你

Come just as you are to me
來吧走向我,就像我義無反顧的守護你
Don't need apologies
你可知道,愛情裡頭沒有道歉的必要
Know that you are worthy
我明白,你是值得守候的唯一
I'll take your bad days with your good
我會謹記你的善良,承擔起你的不完美
Walk through this storm I would
我願意穿越狂風暴雨,筆直地朝你邁進
I'd do it all because I love you, I love you
我願意,因為我愛你,如此深愛著你

Unconditional, unconditionally
全是無條件的,無條件地付出
I will love you unconditionally
親愛的,我會無條件地愛你
There is no fear now
此刻,我心中的恐懼早已一掃而空
Let go and just be free
鬆開不必要的執著,然後坦率地擁抱自由吧
I will love you unconditionally
我會一直無條件地愛著你

So open up your heart and just let it begin
所以,現在就打開心門,讓嶄新的自己進駐
Open up your heart, and just let it begin
敞開心胸吧,寫下屬於我們的故事的初章
Open up your heart, and just let it begin
敞開心胸吧,就這樣讓一切從心開始
Open up your heart
打開心門吧
Acceptance is the key to be
你打從心裡的應允,是心門唯一的鑰匙
To be truly free
通往徹底的自由愛戀
Will you do the same for me?
而你,願不願意也如此為我呢 : )

Unconditional, unconditionally
全是無條件的,無條件地付出
I will love you unconditionally
親愛的,我會無條件地愛你
And there is no fear now
而現在,我心中的恐懼早已一掃而空
Let go and just be free
鬆開不必要的執著,然後坦率地擁抱自由吧
'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)
因為,我會永遠這樣無條件的愛你

No comments:

My Blog List